Noteer bij toestellen zonder waakvlam eerst de storingscode. Daarna op de resetknop drukken en/of de stekker (één minuut) uit het stopcontact halen.

Let op! Houdt de storing aan? Controleer dan de volgende stappen:

  1. Zit de stekker in het stopcontact?

  2. Is het toestel ingeschakeld?

  3. Is er spanning? Controleer de zekeringen en/of aardlekschakelaar

  4. Is er voldoende water in de installatie aanwezig? (2 bar)

  5. Staan de gaskranen open? Controleer dit bijvoorbeeld in de meterkast.

  6. Hoort u borrelgeluiden? Ontlucht de installatie, indien nodig bijvullen.

  7. Staat de kamerthermostaat hoog genoeg ingesteld?

  8. Druppelt er warm water uit de kraan (bij combinatietoestellen)?

  9. Staan er voldoende radiatorkranen open voor een goede doorstroming?

  10. Is het zeefje in de kraan of doucheknop kalkvrij en schoon?

Kunt u de storing zelf niet oplossen? Noteer de storingscode en bel het storingsnummer.
Bel met de firma Van der Sluis op 038-204 99 33 of stuur een e-mail naar service@vd-sluis.nl.

Ketel bijvullen?
Lees hier hoe u uw CV installatie kunt ontluchten en bijvullen.